12 Şubat 2013 Salı

Yelken Spa Resort - Bodrum

Yaz tatili çoktan bitti ama seneye gideceklere bilgi olsun diye otelin yazısınıancak yazabiliyorum. Eşimde bende herşey dahil otel konseptini hiç sevmeyiz aslında, fakat herkes çocukla çok rahat ediliyor diye ısrar edince bir deneyelim dedik. Uzun süre Çeşme’de otel araştırdık fakat Çeşme’de bu konseptte çalışan otel sayısı az olduğundan fiyatlar oldukça uçuktu son anda Bodrum’a rotayıçevirdik ve Ets çalışanlarının tavsiyesi ile bu oteli tercih ettik. Rezervasyonumuzu 1 ay önceden kulüp odasına yaptırıp arabayla yola koyulduk. Uzun bir gece yolculuğundan sonra sabahın köründe Bodrum’a vardık. Otel Turgutreis’te, Bodrum merkeze 1 saat demişlerdi ama o kadar uzak değildi.
Otele biraz erken vardığımızdan 2’ye kadar odamızın hazırlanmasını bekledik o sırada tesisi gezdik. Oldukça büyük bir alana yayılmış bir otel. Toplam 3 havuzu var ana havuz merkez binanın önünde ve animasyonlar burada yapılıyor. Hemen bizim odamızın önünde su kaydıraklarının olduğu bir havuz vardı ki biz genelde burada takıldık. Hem köşede minicik bir çocuk havuzu vardı Poyraz orda oynadı, hem de kaydıraklara bayıldı. Bir tanede aile havuzu vardı ayrıca. Havuzlar büyüklük olarak yeterliydi bence ama çocuk havuzları oldukça küçüktü, gerçi bizimki artık kollukla büyük havuzlarına girdiğinden çok dert etmedim.

Tesis denize sıfır ,iskele mevcut ve iskele üzerinde de şezlonglar var fakat deniz kenarında veya iskelede şezlong bulma sorunu var. Sabahın köründe kalkıp havlu bırakmazsanız şezlong bulmak imkansız. Bu da bize şezlong bulmak için erkenden plaja giden eşimin bana sabah sürprizi J
Denizin girişi taş geçen sene buraya gelen arkadaşlarımızı bizi uyardığından deniz ayakkabısı almıştım fakat Poyraz giymek istemedi bu nedenle denize çok az girdik genelde havuzlarda takıldık. Ayrıca deniz oldukça soğuktu , bölgede genel olarak rüzgarlı bir bölge. Poyraz uyuduğu zamanlarda ben iskeleden deniz keyfi yaptım ama onun dışında denizine bayılmadık. Deniz bize kumsal olarak işe yaradı bol bol kumda oynadı Poyraz ve babası J bende yatıp kitap okuyabildim onlar oynarken.

Otel yeme-içme konusunda başarılı açık büfesinde çeşit bol ama bu bana göre çok iyi bir şey değil zira çok yedim J Bu tür açık büfelerden birkaç gün sonra sıkılıyoruz o yüzden arada bir diğer restoranlarda fast food ile geçiştirdik öğle yemeklerini. Poyraz en çok da gözleme olayını sevdi bol bol tüketti. Ana restoranttaki 3 öğün yemek dışına, fast food sunan bir cafesi, kurabiye-kek servisi yapan pastanesi mevcut. İçecek bol ve çeşitler kaliteli. Her gün dondurma servisi vardı gerçi dondurma pek kaliteli değildi ama Poyraz gene de her gün yedi J

Ana restoranttaki tek sorun masa bulmak zira otel aşırı kalabalıktı ve çoğu zaman masa bulmakta zorlandık. Kahvaltılar çok güzeldi zaten günün en sevdiğim öğünü olduğundan çok memnun kaldım. Genel olarak yemekleri güzel fakat açık büfe mantığı bana kesin ters bir kez daha anladım.

Çocuklu aileler için bu oteller çok iyi demelerinin başlıca nedeni sanırım mini kulüp ve mini disko. Mini kulüp zaten gündüz saatlerinde açık ve insanlar o saatlerde genelde plajda yada havuzda oluyor onun için birkaç defa gittik. Mini kulübün önündeki parka ise hemen hemen her gün gittik. Her akşam yemeğe gitmeden önce bir posta park sefası yaptı bizimki.

Her akşam yemekten sonra ise mini diskoya gittik ki bence Poyraz en çok bunu sevdi. Otel Polonyalı dolu olduğundan animatörler İngilizce konuşuyordu ki ilk birkaç akşam hiç bir şey anlamadı kuzum sonra sonra olayı çözdü ve katılmaya başladı.İlk başlarda her şeyi benimle yapmak istiyordu ama sonradan çocukların arasına karışmaya başladı, çok komik ve tatlıydı. Çocuklarla konuşmaya çalışıyor ama hiçbiri Türkçe bilmiyor baya komiklerdi.
Akşamları mini diskodan sonra büyükler içinde animasyon vardı güzel şeyler vardı ama biz o sıralarda genelde Poyraz’ı uyutmaya çalıştığımızdan pek izlemedik. Otelde gündüzler için isteyebileceğiniz her şey mevcut plaj, havuz, basketbol sahası, tenis kortu, su sporları, bol miktarda yiyecek-içecek. Hijyen olarak da otele tam puan verebilirim odalar oldukça temizdi ve her gün temizlik yapılıyordu. Kısaca verdiğimiz paraya değecek bir hizmet verdiklerini söyleyebilirim.