8 Aralık 2012 Cumartesi

Petro Club Tatil Köyü - Abant

Bu sene evlilik yıldönümümüzde değişik birşey yapalım dedik ve kuzuyuda alıp Abanta gittik. Abant Gölü kenarında değil göle 15 km.uzaklıkta orman içinde yer alan eski ama güzel bir tesis olan Petro Club'da kaldık. Petro Club çocuklu aileler için ideal bir tesis zira her taraf yeşil alan , bol miktarda çim alan mevcut. Bizimkinin yaş grubunda gözlemlediğim amaçsızca sağa sola koşma aktivitesi için ideal bir mekan :) Tesise Cumartesi sabah erkenden vardık, fotoda Poyraz'ın hemen arkasındaki odamıza yerleştik. Tesis kaç yılında yapılmış bilmiyorum ama biraz eski , mobilyalar falan yepyeni değil ama ben çok dert etmiyorum böyle şeyleri. Apart şeklinde içinde mutfağı vs. olan minik evleride mevcut, biz normal otel odasında kaldık.

Odamızda bebek yatağı yada tek kişilik ayrı bir yatak yoktu ama bir divan vardı, Poyraz zaten bizimle yattığı için sorun değil ama gitmeyi düşünenler ayrıca bebek yatağı talep etmeli. Biz çok erken saatte vardığımızdan önce kahvaltı ettik, restoran kocaman bir çimenlik alana bakıyor ve çocuklar genelde yemek yemektense o alanda koşturmayı tercih ediyor.

Restoranın arkasındaki alanda bir yavru kedi vardı bizimki bunu keşfetti ve hayvana hayatı zehir etti diyebilirim, kucağından bırakmıyor, öpmeye çalışıyor, başka çocuklar almak isterse onlara kızıyor falan sahiplendi hayvanı :) her yemeğe gelişimizde koşa koşa kediye gidip onu elleriyle besledi nerdeyse evlat edinecektik hayvanı yani.

Tesiste ahşap oyuncaklardan oluşan bir parkda mevcut, bizimki bol bol sallandı, kaydı vs. Çocuklu aileler için park olmazsa olmaz , çocuk gittiği heryerde park arıyor bu kaç yaşına kadar böyle devam edecek acaba çok merak ediyorum :)

Bu parkın arkasında çok ilginç bir mekanızma yapmışlar bizimkinin yaşı küçük olduğundan ben bol bol test ettim :p. Alttaki fotonun sağında kalıyor ama onun tam fotosunu çekmemişim çok güzel birşey. Bir tane lastiği zincirli bir mekanızmaya bağlamışlar. Lastiğin üstüne oturuyorsun ve kendini hızla atıyorsun karşı tarafa kadar kayıyorsun böyle anlatmakla olmadı tabii ama çoook zevkli birşey ben defalarca kaydım , Poyrazda yapmak istedi ama henüz küçüksün dedim :)

Tesiste minik bir market, köy kahvesi ismini verdikleri bir cafe var. Ayrıca akşamları yemekten sonra vakit geçirmek için bilardo masaları ve masa tenisi mevcut. Biz yemekten sonra biraz parkta oynadık sonra oğlumla bilardo oynadık sonra eşimle masa tenisi oynamaya çalıştık ama Poyraz izin vermedi.

Cumartesi akşamı yemekte canlı müzik vardı ve otel dışından gruplarda yemeğe gelmişti, baya hareketliydi ortam. Biz yarım pansiyon konakladık yemekler çeşit olarakda lezzet olarakda güzeldi, ben yeterli buldum. Otelin içinde çok fazla vakit geçiremedik, çevreyi gezmekten pek fırsat olmadı fakat ormana açılan bir patikası var ormanda trekking yapılabilir. Biz tesisin içinde gezdik Poyraz'la ve kiraz ağaçlarını keşfettik.

Odamızın hemen önünde bir kümeste horozlar, tavuklar vardı ve Poyraz hayvanları çok sevdiğinden bayıldı bu işe. Gerçi onlarca kez horozlar neden öter, neden kümeslerinde değiller, bu horoz neden büyük vb.sorular sordu ama alıştık artık. Kapımızın önündeki tahta bankta açık hava aktivitesi bile yaptık. Kum boyama yapmayı çok seviyor ama evde yapınca benim sinirlerim zıplıyor bu nedenle hep parkta veya dışarda yapmasına izin veriyorum.

Petro Club'da yerel futbol takımlarının antreman yapması için yapılmış birkaç tane futbol sahası da mevcut. Erkekler veya çocukların top peşinde koşturması için bolca alan mevcut yani. Fiyat olarakda çok uygun olan bu tesisi bu bölgeye gitmeyi düşünenlere tavsiye ederim. Abant Gölüne 15 km. uzaklıkta, çevrede Mudurnu, Göynük gibi yerleride gezebilirsiniz. Detaylı bilgi için: